Oh Christmas Tree...


De gezelligste tijd van het jaar is weer aangebroken! Tenminste dat vind ik :-D
Ik hou echt van de dagen rond kerst. Gezellig met al die lichtjes, kerstmarkten aflopen, ideeën opdoen, warme choco, gluhwein (niet voor mij hoor, maar voor Jeroen :-D )
Eergisteren had ik de lichtbal al uit de kast gehaald en opgehangen, de kerstmannetjes heb ik weer aan de trap hangen en gisteren hebben wij onze boom gekocht. Het liefst doe ik zoiets met het hele gezin, maar Inge wilde bij oma zitten en Tristan wilde per sé met een vriendje spelen. Hmmmm... nou vooruit dan maar, dan gaan we maar met zijn drietjes.
Nu hebben wij natuurlijk de hond erbij. In de tuin begon hij al een beetje aan de boom te knagen, OHHHH Max niet doen! Ik dacht "misschien is hij het dan straks wel zat en kijkt hij er niet meer naar om". En toen gingen de lichtjes in de boom... wow dat is interessant, hij wilde er steeds met de lampjes vandoor gaan.

Ohhhhh wat is hij onschuldig hè! haha
Alles hangt in de boom, de kat heeft er ook al in gehangen,.Ja, het is hier echt een huishouden van Jan Steen haha.
Ik ben benieuwd of de boom het dit jaar zal overleven, ik hoop in ieder geval niet dat we dit gevalletje zullen krijgen:

Staat bij jullie de boom al?
Follow me on
Facebook / Bloglovin / Twitter / Instagram / Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle