12 weken Kayla Itsines bikini body guide

Image1
OMG wat een challenge is dit al op zich, ik laat mijn lichaam zien!
Normaal zou ik dat absoluut niet doen, maar ik doe dit omdat ik een nieuwe workout-challenge aan ga.
Ik ben altijd al iemand die erg vecht met haar gewicht, als jong meisje was ik 70kg, en dat met maar 1.57cm lengte.
Ik was altijd het dikkertje van de klas.
Totdat ik ging stagelopen... Ik liep toen elke dag een half uur naar mijn stage, en dan weer een half uur terug, plus de hele dag lopen in het tehuis.
De kilo's vlogen eraf! Toen ik na 10 weken weer terug op school kwam herkende niemand mij meer, wat was ik afgevallen, ik zat mooi op gewicht.
Alleen ging ik te ver. Op een gegeven moment woog ik nog maar 44kg. Toen ik niet meer ongesteld werd schrok ik, want ik wist wel dat ik moeder wilde worden. Ik kwam 1kg aan en ik werd gelijk weer ongesteld.
Ik viel vanaf dat moment gemakkelijk af, maar nadat ik was bevallen van mijn 2e kindje was het gedaan en ik bleef maar hangen op 67kg, voor mijn lengte teveel, maar afvallen ging niet.
Toen ik was bevallen van mijn jongste ging het ineens wel weer, maar ik bleef op 63kg hangen.
In januari heb ik voedingsadvies gehad van Rens Kroes en eindelijk gingen de laatste paar kilo's eraf, wel met behulp van hardlopen en bootcamps.
Ik heb 3 kinderen gekregen en verder niet gesport. Ik ben afgevallen door daarna te gaan hardlopen en bootcamps te doen, maar daardoor kom ik niet strakker in mijn vel. Als ik mij bijvoorbeeld opdruk zie ik mijn buik hangen, als ik zwaai zwaaien die hamlappen onder mijn armen mee.
Sommige mensen kan het niets schelen, maar ik denk bah!
Een tijdje terug kwam ik de bbg tegen van Kayla Itsines, ik volg haar ook op insta, en ik zag de transformaties van de mensen die de workout hebben gedaan. WAUW! Prachtig, dat wil ik ook (niet dat ik zo mooi strak zal worden, maar een beetje strak, yes, graag)!
Dus daar ga ik maandag mee beginnen.
Wat houdt het in?
Het is een e-book dus dat kan ik mooi handig meenemen naar de sportschool.
Het is een workout van 30 minuten, maar wel 30 hele zware minuten (vandaag thuis al getest)
Het zijn verschillende trainingen voor buik, benen, armen en gehele lichaam.
Je doet de oefeningen 7 minuten, daarna één minuut rusten, wat drinken en dan herhaal je het weer, en weer en weer. Ja, je doet het 4 keer.
Ook moet je 1x in de week stretchen, maar ik ga dat doen na elke training als cooling-down.
Oh, en vergeet niet 1x per week nog ff hard te lopen.
En dat 12 weken lang :-D
Ik geloof niet dat ik na die 12 weken een sixpack heb, maar als ik wat strakker ben is deze mama al happy.
Om de 2 weken zal ik een update plaatsen, misschien met foto's erbij. Ook zal ik proberen mijn eten te plaatsen, niet alles, maar een greep uit wat ik heb gegeten.
Na 12 weken komen zeker wel foto's van voor en na.
Wil je mij volgen? Voeg mij dan toe op instagram. Het eten zal ik daar zeker wel plaatsen, foto's van mijn lichaam durf ik niet, ook al weet ik dat ik daar schijt aan moet hebben. mmmz, echt, het is een wonder dat ik het nu al plaats.
Voordat je begint moet je dus een foto van ervoor maken, Check!
Gewicht: 58 Argggh, ben door deze dagen 1kg aangekomen
Ik hoop dat ik het volgende goed heb gemeten:
Borstmaat 87,5
Taille 76
Heup 95,5
Doe jij aan een sport?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle