Kayla Itsines BBG: Hoe bevalt het...


Ik kan het niet laten om toch een korte update te plaatsen over hoe de BBG (Bikini Body Guide) bevalt.
Ten eerste: het is zwaar! Vrijdag was ik er al mee begonnen en zaterdag kon ik mijn bed niet uitkomen. Mijn onderarmen, rug, benen, buik, werkelijk overal had ik spierpijn. Ja, blijkbaar heb ik toch goed mijn best gedaan!
Je moet eigenlijk alles 4x 7 minuten doen, maar  ik deed over 2 rondes een half uur, ik was gebroken!
Maandag deed ik het voor de 2e keer, dit was voor het eggie. Vrijdag was alleen om te testen hoe het was, nu hield ik het 3 rondes vol in een half uurtje tijd... Jahaaa er zit vooruitgang in haha.
Normaal moet je ook nog 1x in de week hardlopen. Ik deed dit na de workout en het voelde goed.
De spierpijn is bijna weg, ik voel het af en toe nog een beetje in mijn benen. Het gaat dus echt nu al vooruit.
Morgen of donderdag zal ik vast weer spierpijn hebben, want de workout van vrijdag en maandag was benen en cardio en morgen heb ik armen en buikspieren.
Ik heb ook nog wat foto's van wat ik sinds vrijdag heb gegeten. Nou ja, niet van alles is een foto gemaakt maar zo zie je wel wat ik ongeveer eet.
Sla met quinoa, kip, tomaat, komkommer en feta


Yoghurt met havermout, kersen, aardbeien, blauwe bessen, besjes en een theelepel tahin

Na het sporten lekker een eiwitshake


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle