Advents Challenge 2014: Week 2 Wees lief voor jezelf en verwen jezelf iedere dag



Wees lief voor jezelf en verwen jezelf iedere dag 
Ai, wat was dit moeilijk voor mij... Toen de opdracht kwam dacht ik "HEERLIJK! dat gaat mij wel lukken aangezien ik nog lekker 3 weekjes vakantie heb", omdat ik zoveel had gewerkt.
Maandag. Hmmm, iedereen naar school, manlief aan het werk en ik heb mijzelf verwend met een maskertje. Ja, jezelf verwennen hoeft echt niet duur te zijn ;-)
Dinsdag. Ohhhh, iedereen weer het huis uit! De ochtend ben ik gewoon weer lekker terug mijn bedje ingedoken en na de lunch lekker onderuit gezakt op de bank een goed boek gepakt.
Woensdag. Vanaf hier ging het mis, want mijn man had zijn examen niet voldoende afgerond en als klap op de vuurpijl kreeg ik een what's-app van hem: "ik kom nu naar huis, vanaf 1 maart sta ik op straat". Zow... BAM!! Die kwam even lekker binnen...
Daarna heb ik eigenlijk niets meer met deze challenge gedaan.
Samen met mij doen er nog gezellig 10 andere bloggers mee:
Astrid - Coole OudersHilde - Miss KoffiekletsKim -  WebkimLaura - Laura CollinMarjo - Mar-JoYaMinke - Just The Little ThingsNicole - Meisje EigenwijsjeTamara - Crazy Great LifeVeronique - Love 2 be a young momLinda - Mama Liefde
Neem zeker een kijkje op hun blog of ga ze volgen zodat je niets mist!
En er zijn nog aardig wat mensen bij gekomen die gezellig met ons mee doen, je kan je aanmelden via onze facebook groep
En dan komt week 3 eraan, de challenge voor deze week is...
Bewustzijn: Persoonlijk geluk/Happiness

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle