Een Pip-DRAMA!


Vandaag voltrok zich bij ons thuis een verschrikkelijk drama!
Onze jongste zoon is gek op Woezel en Pip, en dan echt met name Pip. Deze is ook wat vies, ik heb al 100x gevraagd of ik hem mocht wassen, maar "NEE" was het antwoord.
Ik denk dat iedere moeder dit probleem herkent: wij willen het wassen want hij is vies, maar de kids? Oh nee, dan ruikt hij niet meer lekker haha.
Maar vandaag hadden wij dus een groot drama. Pip lag op de salontafel en op de tafel stond ook zijn beker met limonade.
Per ongeluk werd deze omgegooid en dus Pip nat en onze jongste natuurlijk huilen! Handje voor zijn mond en dikke tranen, echt zo zielig, wat een verdriet.
Nadat de tafel was schoongemaakt vroeg ik "zal mama hem in de wasmachine doen?" "NEE!" was natuurlijk het antwoord.
Zullen we hem samen in de wasmachine doen? Nee, Pip hoeft niet in de wasmachine.
Uiteindelijk heb ik hem toch stiekem in de machine kunnen doen zonder dat het gezien werd en nu maar hopen dat hij er ook niet achter komt.
Nadat de machine klaar was heb ik hem gelijk maar in de tuin aan het wasrek opgehangen.
Ja, toen werd natuurlijk duidelijk dat kleine Pip was gewassen.
"Mama heb jij dat gedaan?" "Ja, ik heb Pip gewassen". "Stoute mama!"
Na Pip uitgebreid te hebben getroost ging hij maar in de tuin zitten, naast het wasrek waar Pip hing.
En wonder boven wonder, Pip was haar vlekken kwijt en rook lekker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle