Gewoon een dagje bij ons

Vandaag gun ik jullie weer een kijkje in een dag in ons leven, gewoon omdat ik dit leuk vind, ook als de kinderen dit later eens terug kunnen kijken.
Vandaag was ik lekker vrij, ook de kinderen hebben nog vakantie. Eindelijk was het mooi weer, dus wij konden iets leuks gaan doen.
Alleen was het toch echt eens tijd om langs te gaan bij mijn man zijn oma en dit wilde ik ook wel graag omdat het moederdag is geweest.
Mijn man zijn moeder is begin februari overleden, dit is de dochter van zijn oma, en dus verwachtte ik dat ze het nu toch weer even moeilijker zou hebben.
En inderdaad, ze heeft het deze dagen extra moeilijk, ze was ook echt blij dat wij even langs kwamen.
Bijna 3 uurtjes later gingen we toch weer weg, even door de polder rijden.
Zoals altijd had ik natuurlijk mijn camera mee. HO STOP! FF foto's schieten hoor.
Ja, Mom's with camera's!!!
SONY DSC
SONY DSC
Na het avondeten zijn wij nog even de eendjes gaan voeren, dit vindt onze jongste zo ontzettend leuk om te doen.
SONY DSC
Ik heb hier maar drie foto's geplaatst, maar zoals altijd heb ik zoveel meer foto's, maar als ik deze hier ga plaatsen zal de website traag worden.
Meerdere foto's kan je terug vinden op instagram.
Ik heb bewust mijn watermerk in de eerste foto op haar gezicht gezet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle