Druk, Druk, Druk!


Zoals jullie wel hebben gemerkt komt er niet meer elke dag een blog online.
Zoals jullie ook weten ben ik nu de kostwinner in huis, waardoor ik dus echt best veel werk.
Mijn werk en gezin komen natuurlijk op de eerste plaats. Als ik vrij ben, ben ik er voor mijn gezin en als ik daarna nog tijd heb komt mijn blog.
Uhmmm... als mijn assessment achter de rug is, want ook daar probeer ik mij waar mogelijk op voor te bereiden, want ook de opleiding is nu erg belangrijk.
Normaal gesproken schrijf ik mijn blog ver vooruit, maar ja, dat is nu natuurlijk ook op.
Ik probeer uiteraard zoveel mogelijk te bloggen, want dat is ook een stukje ontspanning voor mij, lekker van mij afschrijven.
Het is dus absoluut niet dat ik het bloggen vergeet, maar soms moet je even prioriteiten stellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle