Moederdag 2015


En? Zijn de mama's lekker verwend deze moederdag?
We waren in ieder geval wel verwend door het prachtige weer, want wat was dat heerlijk zeg!
Ik ben flink verbrand, ik was zo stom geweest om mij niet in te smeren...
Elk jaar wordt door deelnemende winkels op een winkelcentrum bij ons in de buurt voor moederdag een evenement georganiseerd waarbij de kinderen zelf worden betrokken om iets voor moeder te maken/kopen. En daar wordt dan op gerekend en o wee wat als het nu eens niet zo is? Juist, paniek, want nu hadden hubbie en kids nog maar een dag om iets te halen. En ja, hubbie kwam erachter dat een dag voor moederdag cadeaus niet meer voor het oprapen liggen, hahaha. Mijn man en de kinderen waren er dan wel ruim een halve dag (!) voor op pad geweest, maar voor moederdag heb ik een mooie nieuwe blender gekregen. Mijn oude was niet echt meer wat het was, als ik hem aanzette moest ik er een doek omheen doen omdat het overal heen spoot, dus ja, echt smoothies maken deed ik dus niet meer.
Maar vanaf nu gaan we weer van heerlijke smoothies genieten!!
Voordat ik het cadeautje uit wilde pakken wist ik al dat ik een blender kreeg dankzij Jim: "Mama, er zit een snoothie in!" (hij zegt altijd snoothie ipv smoothie) haha.
Wat heb jij gekregen? Of doe je er niks aan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle