Recensie: Sterf Twee Keer van Tess Gerritsen


De  thrillers van Tess Gerritsen, ik ben er helemaal weg van! Ze is echt één van mijn favoriete auteurs. Ik heb er al een aantal gelezen en sinds het eerste boek ben ik verslingerd aan haar boeken.
Ik had het boek "Sterf twee keer" al een tijdje liggen en met moeite kon ik er vanaf blijven, want ik wilde deze meenemen op vakantie om lekker te lezen bij het zwembad. Uiteindelijk is het mij gelukt en ik ben blij dat ik het had laten liggen. Zoals altijd is ook dit boek er weer één die je niet kan wegleggen, maar in één keer uitleest!
Waar gaat Sterf Twee Keer over:
Rechercheur Jane Rizzoli reist af naar Afrika om een macabere moord te onderzoeken. Terwijl patholoog-anatoom Maura Isles zich buigt over het toegetakelde lichaam van de man, zoekt Jane uit of er een verband bestaat tussen deze moord en de tragedie die zich zes jaar eerder afspeelde tijdens een safari in Botswana.
Wat vond ik ervan:
Het is weer een echte topper van Tess Gerritsen.
In het begin dacht ik dat dit boek zich alleen in Afrika zou afspelen, totdat hij ineens overging naar Boston. De switch tussen de moorden in Boston en de moorden die 6 jaar eerder zijn gepleegd in Botswana is erg leuk.
Als de moordenaar tegen het einde eindelijk wordt ontmaskerd is dit een enorme verrassing!
Een echte thriller met alle 'sappige' ingrediënten, zoals actie, spanning en een goed doordacht plot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle