Mijn Bucketlist



Heb jij een bucketlist? Een lijstje met dingen die je bijvoorbeeld de komende 10 jaar wilt doen of bezoeken.
Ik heb zo'n lijstje en die ga ik met jullie delen, eens zien of ik mijn dromen kan waarmaken.
Alhoewel, waarmaken? Alles?? Ik zeg altijd: "als je geen dromen meer hebt, is het ook niet zoveel meer aan". Ik denk dat iedereen altijd wel een droom zal hebben.
Maar goed, hier komt mijn lijstje:
1. Mijn huwelijk nog een keer over doen, maar dan in Las Vegas
2. Een roadtrip door de USA met mijn hele gezin
3. Italiaans leren (wij zijn stapel op Italië en als ik dat nou ook nog eens zou kunnen spreken...)
4. Met het gezin naar de Malediven
5. Een mooie, goede, nieuwe gezinsauto
6. Huis renoveren met kunststof kozijnen (in december komt het eerste gedeelte uit)
7. Het Noorderlicht zien
8. De namen van mijn kinderen laten tatoeëren
9. Geen geldzorgen meer hebben
10. Succesvolle fotografe zijn.
Als ik mijn lijstje terug lees zijn het eigenlijk allemaal luxe dingen. Mijn leven is goed zoals het nu is. Het belangrijkste  is dat wij gezond en gelukkig zijn.
En dromen moet je blijven houden, dat maakt het leven nog leuker!
Hebben jullie een bucketlist, en wat staat daarop?
Follow me on
Facebook / Bloglovin / Twitter / Instagram / Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle