Mijn 3 favoriete fotografie apps


Ik ben dol op foto's maken. Het liefst met mijn professionele camera, maar als ik die niet bij de hand heb, dan kan ik ook hele mooie foto's maken met met m'n Iphone.
Als ik foto's maak met mijn telefoon zet ik deze natuurlijk ook gelijk op Instagram. Maar voordat ik dat doe, bewerk ik ze vaak nog een beetje met apps die ik op mijn telefoon heb.
Hier zijn mijn favoriete apps:
1. Snapseed
Dit is echt mijn favoriete app. Ik gebruik deze eigenlijk het meest om mijn foto's mee te bewerken.
Je moet het even door hebben, en het kan ook wel een tijdje duren, maar als je hem door hebt kan je je foto's een hele fijne boost geven zonder dat de foto onnatuurlijk lijkt.
Heb je de foto een beetje scheef gemaakt, dan kan je met snapseed de foto in een handomdraai recht maken. Verder kan je er nog contrast, saturation, exposure, brightness etc, etc. mee aanpassen.

Snapseed kost € 3,99
2. Handwriter
Dit is een leuke  GRATIS app. Eigenlijk gebruik ik hem bijna niet en dat is zonde, maar als ik met de foto bezig ben denk ik steeds, oh nee zonde om er een tekst doorheen te doen, terwijl het soms ook best wel leuk is om te doen.
Er staan in totaal 15 handschriften op, deze heb je in verschillende kleuren.
Naast tekst schrijven kan je er nog meer mee doen zoals filters toevoegen.

3. A Beautiful Mess
Dit is echt een leuke app: filters, teksten, stickers, randjes... Je kan je er lekker mee uitleven. Heerlijk om mee te spelen op een regenachtige dag :-D
Ze zijn trouwens bezig met een update!

ABM kost € 0,89

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle