Ik ben toch zeker Sinterklaas niet!


Ja, het is weer zover! De boeken van speelgoedwinkels vallen weer op de deurmat. En eerlijk is eerlijk, de stress slaat bij mij toe en ik denk dat ik niet de enige ben? Volgens mij zijn er zoveel meer gezinnen die het, net als wij, niet zo heel breed hebben.
Maar we kunnen er weinig aan doen, helemaal gratis en voor niets, krijg je die speelgoedcatalogi binnen... NEEEE! Is het alweer zover? Ja, dus. Nog een kleine maand en dan is die goedheiligman weer in ons land. Wel gezellig hoor, ja echt wel! Maar dat betekent ook wel weer hyper-de-pieper kinderen. En een portemonnee die tegenstribbelt ;-)
En zo begon de hyper-de-pieper zondagmiddag: de kinderen hadden niks te doen en ik bedacht toen om maar verlanglijstjes te gaan knippen.
De oudste koos natuurlijk voor de duurste cadeau's. Nou kerel, Sinterklaas moet aan zoveel kinderen cadeaus geven, denk je echt dat je dat zult krijgen? Ja, ik kan het toch proberen! Ach, gelijk heb je ook. En ondanks zijn 11 jaar, èn dat hij niet meer in onze lieve Sint gelooft, gaat hij er helemaal op in.
Dan hebben wij nog een lieve dochter... Lego Friends van 90 euro, HALLO! Tsja, eigenlijk vind ik dat toch wel belachelijk hoor, voor een Sinterklaascadeautje 90 euro (!!), vind je niet? Maar goed, ook koos zij leuke goedkopere dingen uit wat zelfs als kleine schoencadeautjes gekocht kan worden.
En dan onze kleinste... Wat ik zo lief vond is dat onze andere twee samen met hem dingen uit koos. Die kleine man kiezen, de grote man knippen en zustertjelief plakken. Dat was mooi geregeld. En wat koos de kleine man? Auto, auto, nog een auto, en een racebaan! Haha, droppie.

Dus ik heb de drie verlanglijstjes binnen! Oké, aan eentje heb ik niet echt veel dus dat wordt een beetje "improviseren", maar ik hoef in ieder geval niet voor alle drie de kinderen na te denken :-P
Begin volgende maand ga ik maar alvast beginnen met inkopen denk ik. Dan ben ik de drukte voor en dan hebben wij in december niet zo een klapper. Misschien valt het dan niet zo op dat we weer zoveel aan het uitgeven zijn, haha :-)
Hoe doen jullie het met Sinterklaas: Pakken jullie uit met deze feestdag? Of houden jullie de hand op de knip?
Follow me on
Facebook / Bloglovin / Twitter / Instagram / Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle