Klaar Voor De Herfst (Kids)

Ik wilde heel graag een nieuwe item aan mijn blog toevoegen, en aangezien ik ook erg van mode hou dacht ik eraan om "outfit of the day" te doen. Ik koop niet heel erg vaak kleding, met name voor mijzelf koop ik weinig tot niets, en als ik dan ga shoppen, kom ik eigenlijk altijd thuis met kleding voor de kinderen of Jeroen. En dan daarna, en daarna, en daarna (en nog eens daarna) kom ik eens met iets voor mijzelf...
Ik denk dat veel moeders dit wel zullen herkennen (?) :-D
Onlangs heb ik voor alle 3 de kinderen een setje kleding gekocht (ja, weer voor de kinderen :-D).



Tristan draagt een mooi rood shirt van McGregor, de spijkerbroek is van WE fashion en de schoenen zijn van Le Coq Sportif
T shirt €29,95
Broek €20,00
Schoenen €89,95



Inge haar t-shirt is van Geisha, de mooie lichte spijkerbroek is van Name It en haar schoenen zijn van ???
T shirt €??? (weet ik niet meer, sorry)
Spijkerbroek €29,95
Schoenen €40,00


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle