Interview met Vriendin


Een tijdje terug had ik me opgegeven voor een interview met het blad Vriendin. Het ging om het stukje "mijn gezin".
Eigenlijk was ik het al vergeten, maar na onze vakantie kreeg ik ineens een mailtje of wij nog interesse hadden. Nou ja, natuurlijk! Het is toch ook een leuke ervaring? Leuk om in je plakboek te doen en het over 20 jaar nog eens terug lezen... Ik bedoel: het leven gaat al zo snel en hierdoor denk ik veel dingen kwijt te raken en niet meer te herinneren of aan terug te denken. En als ik dan bijvoorbeeld oude privéberichten teruglees op deze site denk ik "oh ja, dat is waar ook", en zo zal ik dat dan ook waarschijnlijk met dit interview hebben. Echt leuk!
Om 12.00 uur was de fotograaf er al. Binnen 5 minuten zat onze kleine man bij hem op schoot en vertelde van alles over papa, mama,broer, zus, zijn speelgoed, school :-)) De fotograaf deed het ook ontzettend leuk met de kinderen. Ze voelden zich echt op hun gemak, en dat is denk ik ook wel aan de foto's te zien. er zijn hele leuke foto's gemaakt volgens mij. De fotograaf was wat vroeg en ik moest mij nog opmaken, maar dat kwam mooi uit want er werden gelijk foto's gemaakt. Het hoort immers bij ons dagelijkse routine ;-)
Ons kleine kereltje vindt het heerlijk om in zijn pyjama te lopen en hij had deze nog aan. De fotograaf gebruikte dit natuurlijk mooi voor foto's van mama die het manneke hielp met aankleden. De andere 2 kwamen uit school en werden overvallen buiten door de fotograaf. Spontaan op de kiek! Je had hun gezichten moeten zien :-P
Om ons dagelijks ritueel op de gevoelige plaat te krijgen ook maar even geforceerd lunchen met ons vijfjes. Daarna nog even doen alsof er gekookt werd en alle andere dagelijkse werkzaamheden...
Het interview werd om half 1 gedaan. Het ging allemaal zo snel, waardoor ik zelf vergat om foto's te maken.
Als het goed is krijgen wij de foto's ook en als ik toestemming krijg zal ik ze hier zeker plaatsen.
Follow me on
Facebook / Bloglovin / Twitter / Instagram / Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle