Ontspanning voor mamma?


Na 11 jaar heb ik tijd voor mijzelf! Ik heb 3 kinderen en die zitten nu op school. Nu is er eindelijk tijd voor mijzelf, maar hoe en wat ga ik doen? Weet je dat ik dat werkelijk niet meer weet?
Voordat ik kinderen kreeg werkte ik fulltime. Als ik dan vrij was had ik eindelijk tijd voor het huishouden, soms gingen Jeroen en ik winkelen en op zaterdag lekker onze stamkroeg in.
Tsja, ik ben nu 34 (bijna 35 AHHHH) enne, de kroeg in? Hmmm... daar zit ik echt niet meer op te wachten.
Het is toch eigenlijk erg dat ik gewoon even niet meer weet hoe te ontspannen?! Alles kost geld... Ik dacht "oh, ik heb weleens zin in een lekkere schoonheidsbehandeling", maar ja, dat vind ik ook toch wel weer duur.
Ik weet dat tijd voor jezelf erg belangrijk is, en ik heb het ook echt nodig. Ik heb best een druk leven met 3 kinderen en er gaan misschien nog drukkere tijden aankomen met Jim vanwege het MKD, er staan zware gesprekken voor de deur.
Ik heb een baan, oké wel 16 uur in de week, maar 's-avonds zou ik eindelijk kunnen ontspannen, maar dan moet ik weer werken.
Ik heb nog mijn huishouden, en ga zo maar door.
Dus ja, ontspanning kan ik wel een keer gebruiken, want ik ren maar door en door en door.
Soms ga ik gewoon even met de Libelle, of mijn mobieltje, op de wc zitten om rust te vinden... Hahaha, ja dat doe ik echt!
Laatst was ik al even gestopt met vloggen, want ik zat, en zit soms, nog steeds niet lekker in mijn vel. 's-Nachts last van paniekaanvallen en dat vind ik zo erg. Je hart gaat dan tekeer, zweten, doodsbang. Echt verschrikkelijk dus ja, ik vind dat ik wel eens me-time verdien.
Ik heb besloten om op zoek te gaan naar qualitytime voor mijzelf en ik ga jullie hier op de hoogte houden met hoe en wat qua ontspanning. Wel leuk, toch?
Ik ga het uitproberen voor jullie en misschien kan ik hier andere moeders wel mee helpen ;-)
Wat doen jullie om te ontspannen?
Follow me on
Facebook / Bloglovin / Twitter / Instagram / Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle