Beauty Tag

Op de site van lovely modesty zag ik een leuke beauty tag, dus ik dacht "deze ga ik ook eens doen"... :-)
Make-up. Ik vind het steeds leuker om dingen uit te proberen en ik kan mij dan ook uren vermaken op youtube om naar tutorials te kijken en dan zelf lekker te gaan oefenen. Alleen wordt ik dan wel wat sjaggie als het mij niet lukt zoals ik zie hoe het de ander staat. Maar ja, het blijft een kwestie van oefenen, zeggen ze. Ik heb gewoon geen geduld :-D
Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan?
Oh nee, echt nog nooit! Zou ik het doen? Nee, ook never nooit niet! Het ouder worden hoort bij het leven, dat moet je gewoon accepteren. Is het leuk? Nee, persoonlijk vind ik van niet. Ik ben 34 en ik krijg hier en daar al wat rimpeltjes, zoals bij mijn ogen en mondhoeken. iI baal ervan en haat ze, maar het hoort bij het ouder worden.
Persoonlijk vraag ik me ook af of je er daadwerkelijk mooier op wordt als je cosmetische chirurgie ondergaat. Ik bedoel, er zijn zoveel voorbeelden van mislukte chirurgie en tsja, uiteindelijk word je toch echt ouder...
Gebruik je valse wimpers?
Nee, maar ik heb ze wel één keer op gehad voor een fotoshoot. En ik zeg eerlijk dat ik het prachtig vond staan:

Draag je haarextensions?
Nee, ook dat heb ik niet. Maar het lijkt mij wel mooi, lekker zo'n volle bos met slag erin.
Gebruik je iedere dag make-up?
Nope, niet altijd. Ik maak er niet altijd tijd voor en ik heb geen zin om iedere dag alles er weer af te boenen (yup, ik ben lui :-D).
Kan je nog zonder make-up?
Als het voor altijd is zeg ik Nee.Ik vind het heerlijk om lekker te tutten en mij mooi te maken.
Draag je nep nagels?
Op dit moment wel ja.Ik heb gelnagels. Ik vind het mooi en voel mij vrouwelijker. Maar ik stop er nu wel weer tijdelijk mee, want volgens mij is het niet goed om het een paar aaneengesloten jaren achter elkaar te gebruiken.
Verf je je haar?
Ja, ik ben namelijk al aardig grijs en dat vind ik echt verschrikkelijk:-(. Ja, ik weet het... Ook dit hoort bij het ouder worden, maar nu al zo grijs... jakkes!
Ga je onder de zonnebank?
Nee, dan krijg je sneller rimpels en dat wil ik niet. Bovendien verhoogt het de kans op huidkanker...
 Gebruik je zelfbruiners?
Nêh, en nog nooit gebruikt ook.
Heb je tattoo's?
Yes, ik heb er 2: op mijn rechter enkel een zeepaardje en op mijn onderrug mijn sterrenbeeld in het Chinees.
En ik wil er nog één laten zetten met de beginletters van de kinderen.
Heb je piercings?
Ja, mijn oorbellen... Vroeger had ik er meer. Ik heb er drie in mijn oren gehad en een neus- en navelpiercing ook nog...
Follow me onFacebook / Bloglovin / Twitter / Instagram / Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle