Snapshots #1

Ik was aan het bedenken wat ik nieuw kon plaatsten op mijn blog, en toen dacht he HÉ! ik maak veel foto's laat ik daar iets mee doen.
Vele noemen het insta diary, maar ik wilde het een andere naam beginnen, aangezien ik het ook niet vanaf 1 januari heb gedaan, dus ik noem het maar snapshots.
De snapshots zal ik 1x in de week plaatsen, de ene keer kan ik wel alle foto's plaatsen en de andere keer niet, het verschild nogal bij mij, de ene keer maak ik veel foto's en de andere keer weer niet.
Insta diary
De snapshots van deze week heb ik allemaal vorige week zondag gemaakt, ik heb ze gespreid over de week geplaatst op insta, maar ik ben er nog lang niet, ik heb nog meer foto's die jullie vast in snapshots 2 zullen zien haha, alvast sorry daarvoor :-D
Je kan mij ook volgen via facebookTwitterBloglovin en via Instagram

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle