Ja hoor daar gaat mijn sociale leventje!


Tegenwoordig zie je het overal, mensen starend naar hun schermpje in hun hand.
Druk facebooken, tweeten, instagrammen, whatsappen of je mailtje bekijken.
En wanneer doe je het? als je staat te wachten op de trein of bus, in het restaurant, op school, op je werk of op verjaardagen.
MIJN TELEFOON IS STUK!
Mijn aller, aller liefste Sony Xperia Z is stuk, zomaar uit het niets, ik heb hem niet eens laten vallen.
Eerst dacht ik, ow de accu is leeg, even opladen hoor!
Hmmm dat is raar hij laat niet op, na alle stopcontacten in huis te hebben gehad begon ik hem te knijpen, brr nee toch? Oh nee dat ga je niet menen schiet het door mijn hoofd.
Nou ja misschien als ik hem even op de lader laat zitten doet hij het weer, NOPE!
Ja hoor daar gaat mijn sociale leventje, ja ik heb een laptop ik zit er nu achter, maar ja die kan ik niet overal mee naartoe sjouwen?
Ik begin er nu pas over na te denken hoe vaak ik mijn mobiel gebruik, ik neem hem zelfs mee naar het toilet (ga mij nu even diep schamen).
Eigenlijk is het behoorlijk schandalig, mijn mobiel is stuk en nu pas kom ik weer met beide benen op aarde, mis ik hem? ja heel erg, als ik bij de huisarts zit te wachten kon ik een spelletje doen, even op facebook of twitter kijken, of een foto maken dat ik zit te wachten, haha is toch eigenlijk stom?
Maar ja het was een mooie tijd verdrijf als je aan het wachten bent.
Nu zonder telefoon kijk ik wel wat meer om mij heen, ik pak een leuk boek ipv de telefoon, ja eigenlijk is het beter zonder telefoon.
Maar toch mis ik hem zo, je kan niet even van een leuk momentje je telefoon pakken en er een foto van maken, en ja natuurlijk gelijk posten.
Misschien over een paar weken zal ik hem minder missen? I hope so!


Ach joh het is pure gewenning, toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle