Ik hang niet meer aan draadjes

Een week geleden heb ik een verdacht plekje laten weghalen, vandaag mochten de hechtingen eruit.
Jeroen was ook een dagje vrij, ik wilde graag dat hij het ook ging vloggen, ja weet je, we doen aan reality en daar horen deze dingen ook bij, toen het weggehaald werd heb ik niet gevlogt omdat er ook jongeren kijken, maar dit was niet bijzonder en kon wel gevlogt worden.
De uitslag was nog niet binnen, maar aangezien ik vrijdag ook moet bellen voor de uitslag van Tristan zijn urinekweek vraag ik dan ook gelijk of mijn uitslag er is.
Anyway over mij verder, het bovenste gedeelte was nog niet helemaal goed genezen, dus nu heb ik 3 hechtpleisters.
Als ik nu naar de litteken kijk lijkt het erop dat het niet heel mooi gaat genezen.
Ik hoop natuurlijk dat het wel mooi geneest maar ik ga mij er niet druk om maken, ik ben allang blij dat dat gekke ding weg is.
Klik voor onze dagelijkse real life vlogs hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle