Vier Blogs Waar Ik Geen Genoeg Van Krijg

Er zijn echt zo ontzettend veel bloggers, heel veel bloggers schrijven over de mooie dingen, ik hou echter van de echte mensen, niet alleen maar rozegeur en maneschijn.
Er zijn 4 bloggers waar ik echt geen genoeg van kan krijgen, ze schrijven over het echte leven, een aantal geven ook wel reviews, tips & recepten en daarom hou ik echt van deze blogs.
Mamjen
Kelly volg ik al een aardig tijdje, haar blog was eerst Sugarblossom, ik hou van haar blog, het is ook zo'n lieve meid.
Ze heeft heel veel moeite gehad met zwanger te raken, dit heeft ze ook allemaal bijgehouden op haar blog.
Nu heeft ze een prachtige dochter Jenthe, ze wordt alweer bijna 1 jaar.
Naamloos
Sas is een sportieve vrouw, ze schrijft over de dingen in het leven die haar bezig houden, dingen die ze leuk vind om te doen zoals skeeleren, haar lieve katten het leven als getrouwde vrouw.
Haar site is gewoon eigenlijk een persoonlijke  dagboek, erg leuk om te lezen, ik hou ervan om een kijkje te nemen in et leven van een ander.
Ik hou echt van deze blog.
Mamoes
Mamoesjka is net als mij een health freak, op dit moment schrijft ze ook over de superfoods hmmm zo lekker.
Ze schrijft veel reviews, laat andere bloggers aan het woord, en zo nu en dan komt er een persoonlijke blog online.
Ook heeft ze weleens give aways, wie houdt daar nou niet van!
flowworld
Ik hou echt van haar blog.
Ze is zwanger van haar 2e wonder, ze schrijft hier nu veel over, hartstikke leuk, hele leuke mirror shots, ze schrijft over de daily things ook als moeder zijnde.
Er worden ook hele leuke handige reviews geschreven, en af en toe komt er een heerlijk receptje voorbij.
Neem een kijkje op deze blogs en geniet ervan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle