Zal je altijd zien hé in een weekend

Je zal het altijd zien hé, in het weekend is er iets met de kinderen.
Dit keer was het Tristan, er was vandaag niets aan de hand, om 18.00 uur kwam Tristan thuis, hij was bij een vriendje gaan spelen.
Hij moest meteen naar de wc, ik dacht om te poepen, tijdens het eten (nog geen 5 min later) moest hij weer, en daarna weer, dus ik dacht nou die is aan de dunne (ahhhh lekker praatje hé)?
Maar goed, toen hij weer een keer van de wc af kwam vroeg hij, mama als mijn plas rood is wat betekent dat? Dus vroeg ik gelijk moest je steeds plassen? En het antwoord was natuurlijk ja.
Ja laat ik dan maar naar de huisartsenpost bellen, en natuurlijk moest hij langs komen.
Bij de huisartsenpost werd Tris geholpen door onze eigen huisarts, kijk dat is nog eens mazzel hebben.
Tristan heeft een twijfelende blaasontsteking, hij heeft wel de witte bloedcellen maar er zitten geen bacteriën in, dus nu is zijn urine op kweek, vrijdag krijgen we hier de uitslag van, hij heeft in ieder geval wel een kuurtje gekregen mocht hij toch wel een blaasontsteking hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle