Mommy Tag: Mijn leven als mamma

Op youtube zag ik het al zo vaak langs komen, de mommy tag, ik heb het op mijn kanaal eigenlijk nooi geplaatst omdat wij daily vloggers zijn, maar nu dacht ik het kan toch best wel op mijn blog?
Ik vind dit een leuke tag omdat je zo ook meer over mij te weten komt.
De tag bevat 20 vragen over het moederschap
Let's start!
1. Ben jij een werkende mama of een thuisblijfmama?
Ik ben een werkende mama, ik werk 16 uur in de week als verzorgende in de thuiszorg.
2. Zou je het anders willen?
Ja eigenlijk wel, het liefste ben ik een thuisblijfmama, maar tegenwoordig lukt dat gewoon niet, maar gelukkig heb ik het prima kunnen regelen, ik werk merendeels in de avonduren, dus als mijn man thuis komt ga ik weg.
Al ik een dagdienst heb dan ben ik altijd thuis voordat de kinderen voor de lunch thuis komen.
3. Mijn kind slaapt altijd in zijn/haar bedje of wiegje?
Ja en dat hebben ze alle 3 altijd gedaan.
Jim (de jongste) slaapt nog wel altijd op onze kamer, hier balen wij wel van, maar hij ligt nog in zijn ledikant en wij hebben geen ruimte, maar zodra hij in het grote bed gaat dan kan het stapelbed weer in elkaar gezet worden en dan gaat hij bij de oudste op de kamer.
4. De beste aankoop voor je kindje?
Poeh ik heb eigenlijk voor alle drie geen specifieke aankopen gedaan.
Maar als ik dan toch iets moet kiezen zeg ik de Puky loopauto, deze hebben wij voor Jim gekocht, hij is er super blij mee, we hebben hem al 2 jaar en hij doet het nog super, echt een sterke auto.
5. Hoeveel kinderen wens je?
Nou eerlijk, ook al hebben wij geen ruimte ik zou heel graag een 4e willen, maar helaas mijn man niet, het kan ook niet meer want hij is geholpen.
6. Date Night (een uitje alleen met je partner)? Hoeveel dagen/avonden per maand?
Hier hadden wij het gisteren nog over, het is 9 jaar geleden dat wij een date hebben gehad samen, wij hopen toch echt snel weer even samen weg te kunnen, al is het maar 2 uurtjes, gewoon lekker uiteten.
7. Favoriete bezigheid van je kindje?
Tristan, de WII, we proberen het alleen in het weekend te houden en als het slecht weer is.
Inge, Buiten spelen of met haar lego friends
Jimmy, auto's, auto's en nog eens auto's
8. Heb je tijdens de zwangerschap een miskoop gedaan?
Nee eigenlijk niet
9. Het favoriete eten van je kindje?
Tristan, worteltjes, pannekoeken, pizza en patat
Inge, spaghetti, piza, patat
Jimmy, spaghetti, patat
10. Hebben jullie een grotere (gezins)auto aangeschraft?
Ja, wij hadden een station en ik wilde graag een hogere auto
11. Ben jij zwaarder of lichter dan voor het moederschap?
Na 3 kinderen weeg ik zwaarder, maar nu wij extreem gezond leven (health freak) ben ik alweer 5kg kwijt.
12. Wat is jou droom vakantie met kids?
Ja die hebben wij nog niet gedaan omdat het te duur is, en toch wil ik ook wachten tot Jim wat groter is, het lijk mij super gaaf om met het hele gezin een reis door Amerika te maken.
13. En je droom vakantie zonder kids?
De Malediven, oh wat lijkt mij dat romantisch, samen in een hutje aan zee hmmmm *Zwijmel*
14. Wat is er veranderd in je leven sinds je mama bent?
Oh echt zoveel, het is nu heel druk, ik ben altijd bezig, ik ben gevoeliger, kan om alles huilen echt waar.
15. Mijn hart smelt als ik...(maak de zin af)
Mijn kinderen zie genieten, glunderen, als ik die armpjes om mij heen krijg en ze zeggen ik hou van je mama.
16. Waar koop jij de leukste kinderspullen?
Dat doe ik echt overal, hier in het winkelcentrum bij Simply Red en bij Change, maar ook wel op internet bij shops.
17. Favoriete mama make-up en verzorgingsproducten?
Momenteel gebruik ik oogschaduw van Catrice en Essence, mascara, lipgloss, bodylotion, dag en nacht cremé, reinigingsmelk en lotion
18. A merk of huismerk?
Dat is zo verschillend, bij het ene vind ik het niet erg om een A merk te bruiken en bij het andere wel, dus ik haal echt van alles door elkaar.
19. Heb je altijd een kinderwens gehad?
JAAAA, echt ik wist het al van jongs af aan
20. Wat is het leukste aan moederschap?
De liefde die je van je kinderen krijgt, knuffels die je zomaar krijgt, en dan wordt je de liefste mama van de hele wereld genoemd, dat is zo mooi om te horen, dan pakken ze mij echt helemaal in.
Ga voor onze real life daily vlogs naar ons kanaal KLIKKERDEKLIK

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle