REVIEW: Edet Vochtig Toiletpapier

Een tijdje geleden kreeg in een mail binnen van TRND, ze zochten testers voor Edet Vochtig Toiletdoekjes en ik had mij opgegeven, ik behoor tot Ć©Ć©n van de 2000 testers.
Vorige week kreeg ik mijn pakketje binnen, er zaten 9 pakjes toiletdoekjes in.
3 Soft & Gentle
3 pH-Neutral
3 Caring Balsam
Daarnaast zat er ook een poster in het pakketje met gele stickers, bezoekers kunnen een sticker plakken waar ze naar het toilet zijn geweest (ben benieuwd).
Mijn eerste gedachte:
Ik heb ze uitgepakt en het ziet er goed uit, in Ć©Ć©n pakje zitten 40 vochtige doekjes.
Er zit een handige zuignap aan het pakje, je kan ze dus ophangen zonder allemaal gedoe.
De kwaliteit van de zuignap is goed, ik heb het getest op een binder gladde oppervlak en het blijft echt plakken.
Het pakje is hersluitbaar, de sluiting werkt prima, ik heb weleens een goedkope merk gehad en daar werkte de sluiting echt minder.
Momenteel ben ik de caring balsam aan het testen, de geur van de doekjes is aangenaam, het is niet te vochtig en niet te droog.
Het doekje trek je makkelijk uit de verpakking, en dan hop klik de verpakking is weer gesloten, en de doekjes drogen niet snel uit, hier ben ik echt zeer tevreden over.
Ik ben nog van plan een 2e review te doen, deze komt als ik Soft & Gentle en de Ph-Neutral heb getest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle