Hardlopen in de duinen


Nou, deze week zijn het wel de berichten van gezonde levensstijl haha.
Vandaag had ik voor de tweede keer een bootcamp. Begon de spierpijn eindelijk weg te trekken, mocht ik weer haha. Ditmaal was het niet in het bos, maar in de duinen.
Ja, ik mocht gaan hardlopen. Dit ben ik wel gewend, want dit deed ik al 2x in de week, maar door het zand is het wel even wat anders kan ik je vertellen.
Het was dan ook niet continu hardlopen, maar 3x warming-up tussendoor, stukje hardlopen, oefeningen voor benen en buik, hardlopen, 5 minuten heuvel op- en afrennen, plus mountain climbers en squats, en hop, weer die heuvel op... pfff, heavy! Weer rennen door dat zand, push-ups en ga zo maar door een uur lang!
Anyway, ik was dus bijna van die vreselijke spierpijn af (mijn handen deden zelfs zeer, dit kwam echt door het boksen, dat ben ik gewoon niet gewend).
Nu zal het morgen wel weer erger zijn en dan mijn benen erbij, maar effkes doorzetten.
Woensdag staat er weer een bootcamp op het programma, weer terug het bos in.
Donderdag een fightcamp omdat ik zaterdag niet kan, maar ik kijk even aan hoe het met de spierpijn is.
Maar ik wil wel echt proberen dit 2x in de week te blijven doen. Het is toch best lekker en zeker met die zomer in aantocht.
Doen jullie aan een sport?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle