I burned some calories


Ik heb zelf gebokst
Ik heb al eens meegedaan aan een bootcamp, maar dit vond ik toch echt meer de "oude-van-dagen-bootcamp", er gebeurde niks met mijn lichaam.
Lang ben ik op zoek geweest naar een goede sportschool, één met goede begeleiding, waar je echt voelt dat je wat gedaan hebt, en dan ook nog eens het liefste lekker buiten.
Ik dacht er één te hebben gevonden. Deze sportschool bestaat bijna één jaar en gisteren mocht ik een proefles meedoen.
Het was een lekker klein clubje, iedereen stelde zich voor en daar gingen we, het bos in.
Het was zwaar. Buikspieren, sprinten, plank, cobra, en nog veel meer. De laatste ronde was het zwaarste, ik kon bijna niet meer. De instructeur ging met mij meedoen en hierdoor raak je weer gemotiveerd om door te gaan en het af te maken!
Ja, het was dus super. Ik heb een abonnement afgesloten en zaterdag ben ik ook vrij, dus om 9.00 uur sta ik weer klaar voor een nieuwe bootcamp.
Ook volgende week ben ik happy, want dan ben ik de woensdag vrij en dus... bootcamp!
Helaas ben ik volgende week zaterdag aan het werk, dus dan neem ik donderdag een fightcamp.
Ik wil echt proberen 2x in de week te blijven sporten.
Soms heb je, net als werken, dat je denkt "ugh, ik heb geen zin", maar als je eenmaal bezig bent is het toch echt heerlijk, en daarna voel je je echt goed en voldaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle