10 dingen waar ik echt niet zonder kan


Ik denk dat iedereen wel dingen heeft waar hij/zij echt niet zonder kan. Het kan echt van alles zijn, familie, je huisdier en materialistisch.
Het leek mij leuk om eens te gaan nadenken over waar ik niet zonder kan. Dus ik heb een lijstje gemaakt met de materialistische dingen waar ik echt niet zonder kan (ik benadruk materialistisch, anders voelen mijn naasten zich gepasseerd ;-)).
  • Mijn mobiele telefoon. Ja, die staat gewoon op nummer één haha belachelijk niet? Maar hé, je hebt dan wel gelijk alles bij je, internet, camera, je kan bellen DUHHH.
  • Tandenborstel. Als ik die niet heb, WOW, dat is erg want ik kan echt uit mijn giecheltje ruiken hoor!
  • Laptop. Tsja, als ik die niet heb kan ik mijn blog niet bijhouden dus daar kan ik echt niet zonder. Bovendien vind ik het heerlijk om met mijn lezers contact te hebben en andere blogs te lezen.
  • Spiegelreflexcamera. Mijn grote hobby is fotograferen en als er wat met mijn camera gebeurt ben ik echt goed ziek, kan ik je vertellen.
  • Wasmachine. Ik moet er niet aan denken als ik alles net als vroegah met de hand zou moeten wassen. Ik zou daar gewoon een dag taak aan hebben! Wat ben ik blij dat we in zo'n moderne tijd leven.
  • Mijn bed. Kan ik daarmee trouwen? haha
  • Blender. Wij drinken elke dag een healthy groene smoothie. Als ik dat alleen al twee dagen niet zou kunnen doen, voel ik mij niet gezond meer... haha crazy woman
  • Auto, want ik heb sinds 2012 mijn rijbewijs. Ik deed werkelijk alles op de fiets, met en zonder kinderen, maar nu ik mijn rijbewijs heb... wat is dat makkelijk zeg! Kids in de auto en hoppa, scheuren maar :-D
  • Handtas. Die zit echt vol troep, die tas is lekker makkelijk om daar van alles in te gooien haha
  • Koffiezetapparaat. Ik moet, als ik de kinderen naar school heb gebracht, echt even zitten met een heerlijke Nespresso! Dat vind ik echt errug lekker.
Dus dit is mijn lijstje van 10 dingen waar ik ECHT niet zonder kan.
En nu jij, waar kan jij echt niet zonder?
Follow me on
Facebook / Bloglovin / Twitter / Instagram / Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle