Advents challenge 2014: Week 1 Minimalisme



Verzamel iedere dag een voorwerp waar je niets mee doet, en geef dit weg!
Dit was de opdracht van de eerste week van deze challenge. Het was wat lastig, je loopt in je huis rond en denkt ja maar wat kan ik weggeven? en toen bedacht ik mij OH wacht eens even de school houd een inzamelings actie voor kleding, ik heb dus de kledingkasten uitgezocht en gekeken naar wat er nog goed uit zag en de kinderen niet meer aan konden, in de zakken gedaan en hop weggebracht, dit gaat naar Roemenië.
Daarna weer door het huis lopen, wat heb ik nog meer? Oh een snelkookpan ik heb het maar ik heb het nog nooit gebruikt. Hier heb ik foto's van gemaakt en op internet gezet, gratis af te halen :-D
Zow ik heb al aardig wat weggedaan, maar ik ben nog niet klaar, ik heb heel veel boeken, deze lees je maar 1x, dus ook foto's van gemaakt en op het internet gezet, gratis af te halen thrillers :-D
Maar dit is niet het enige, op mijn site heb ik nog altijd een winactie lopen, dit is voor gezinnen die het minder hebben en ook wel een leuk cadeautje verdienen met de feestdagen, er lopen 2 acties één eidigd al 11 december, dit gaat om een ketting met Infinity Symbool, klik hier om naar de actie te gaan.
Dan loopt er ook nog een actie voor Lego Friends Emma's paarden trailer, deze kan je hier vinden, ook deze loopt tot 11 december
Samen met mij doen er nog gezellig 10 andere bloggers mee:
Astrid - Coole OudersHilde - Miss KoffiekletsKim -  WebkimLaura - Laura CollinMarjo - Mar-JoYaMinke - Just The Little ThingsNicole - Meisje EigenwijsjeTamara - Crazy Great LifeVeronique - Love 2 be a young momLinda - Mama Liefde
Neem zeker een kijkje op hun blog of ga ze volgen zodat je niets mist!
En er zijn nog aardig wat mensen bij gekomen die gezellig met ons mee doen, je kan je aanmelden via onze facebook groep
En dan nu de challenge voor week 2! Zit je er klaar voor? Ja? Oké hier komt hij!
Wees lief voor jezelf en verwen jezelf iedere dag
Ohhhh deze vind ik erg leuk en ga ik ook zeker doen :-D Moet ook wel lukken nu ik drie weken vakantie heb.
Nou heel veel succes en plezier allemaal. Volgende week deel ik met jullie de nieuwe challenge mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle