Life Needs More Happiness


Sas van de site "I live for my dreams" is begonnen met een nieuw project. Dit project is zij zelf opgestart en het heet "life needs more happiness".
Het is gebaseerd op dat mensen tegenwoordig te druk zijn. En er is al zoveel ellende in de wereld. Laten wij positief denken en lief zijn voor elkaar. Het zijn de kleine dingen in het leven die jou en een ander gelukkig kunnen maken.
Er zijn vele challenges zoals 100 happy days, Voor mij zijn dit best lange projecten en deze hou ik dan weer niet veel.
Smoes of waarheid, ik ben gewoon te druk. Voor ik het weet is het alweer avond en denk ik OHHH sjippies, ik had nog een foto moeten maken...
Het project van Sas is kort, deze duurt namelijk maar een weekje. Ik zal maandag 10 november beginnen, ik zal het hier ook gaan bijhouden.
Ga jij ook de uitdaging aan? Wil je steeds maar ergens aan beginnen maar stel je het steeds uit? Doe dan gezellig mee!
Ga naar de website van Sas om de voorwaarden te lezen!
Doe je ook mee?
Follow me on
Facebook / Bloglovin / Twitter / Instagram / Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle