Fotografie Cursus

Vandaag was het zover, eindelijk had ik mijn cursus kinderfotografie! Ik heb echt weer zoveel bijgeleerd, er komt altijd wel weer iets nieuws om de hoek.
Het was echt zo leuk! :-)) Er was ook een praktijk gedeelte waarbij wij 2 modelletjes mochten fotograferen.
Zo leerden wij dan ook hoe met de kinderen om te gaan; hoe je ze aan het lachen maakt zodat het een echte lach is en geen gemaakte lach, en nog veel meer.
Deze kinderen waren natuurlijk makkelijk te fotograferen, want zij zijn het gewend om model te staan voor de mensen (het waren ook echte modellen die ingeschreven staan bij een bureau).
En nu maar oefenen in de praktijk!!
Binnenkort zal er een oproep online komen voor gratis fotografie zodat ik kan oefenen in de praktijk Alleen op mijn fotografiesite, klik   hier
Ben ik klaar met de cursussen? NEE!! Ik wil echt nog zoveel bijleren, zoals portretfotografie met natuurlijk licht, en diverse online fotografiecursussen volgen.
Hier in ieder geval wat foto’s die ik heb gemaakt:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle