Wij staan in Vriendin



Ja, en dan is het zover. Een paar weken geleden schreef ik al dat wij een interview hadden voor het blad Vriendin.
Natuurlijk wisten wij al dat het week 47 in de winkels zou liggen, dus vanmorgen ging ik met Jim naar de winkel. Mar helaas, week 46 lag er nog :-(( Toch nam ik deze maar voor de zekerheid mee, want misschien staan we daar toch in.
Vanavond moest ik nog even naar de supermarkt. Toch nog even checken bij de bladen en ja hoor, week 47 lag er.
Ik natuurlijk gelijk kijken en bij de inhoud zag ik onze foto al staan... En daar sta je dan midden in de winkel en je ziet je eigen gezin. \ergens toch wel raar om te zien.
Gelijk keek ik welke foto's ze hadden gebruikt.O wat leuk, MIJN mooie gezin! Ik voelde zoveel liefde van binnen... Wat zijn mijn kinderen  mooi, en wat hou ik toch veel van mijn gezin!



Ik heb ook maar gelijk een exemplaar van  Vriendin   voor mijn ouders gekocht :-D
Het eindresultaat is echt prachtig! Leuke tekst (helaas niet overal correct, maar ach ;-)), mooie foto's, ik ben er heel blij mee.
Follow me on
Facebook / Bloglovin / Twitter / Instagram / Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle