Winactie! Win een ketting met Infinity symbool (Gesloten)


De feestdagen komen eraan en er zijn zoveel gezinnen die het zwaar en moeilijk hebben.
Er zijn gezinnen die misschien helemaal niets voor hun kinderen kunnen kopen voor Sinterklaas of Kerst, of misschien kan je niet iets leuks voor jezelf kopen omdat je aan je kinderen denkt, en dat zet mij aan het denken!
Ik wil deze  mensen zo graag een hart onder de riem steken, dus ik ben webshops gaan mailen voor hulp.
Maandag plaatste ik al een mooie winactie met een mooie cadeau voor een kind. En nu mag ik een winactie plaatsen voor een mama.
Dit doe ik in samenwerking met Musthave make-up
Wij geven een leuke zilverkleurige ketting weg.
Omschrijving: ketting met infinity symbool
Kleur: zilver
Lengte ketting: kort
Soort ketting: metaal
WAT moet je ervoor doen om dit te winnen?
1. Laat in de comments weten dat je meedoet (en mij volgt via Bloglovin) en vertel waarom nou juist JIJ dit verdient om te winnen.
2. Laat je geldige email-adres achter in het daarvoor bestemde vakje.
3. Volg Mirstylez via facebook
4. Volg Mirstylez via twitter
5. Volg Mirstylez op Youtube
en 6. Volg musthave make-up via facebook
Deze actie loopt van 13 november tot 30 november
REMINDER: deze actie is alleen voor gezinnen die in een moeilijke pakket zitten. Dus wees a.u.b. eerlijk en gun het deze ook...
Vind jij dit ook een leuke cadeau? ga dan naar Musthave Make-Up
Follow me on
Facebook / Bloglovin / Twitter / Instagram / Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle