Samenvatting challenge Life Needs More Happiness


Vorige week plaatste ik dat Sas van de site I live for my dreams een nieuw projectje was opgestart genaamd "Life needs more happiness"
Het is gebaseerd op dat mensen tegenwoordig te druk zijn. En er is al zoveel ellende in de wereld. Laten wij positief denken en lief zijn voor elkaar. Het zijn de kleine dingen in het leven die jou en een ander gelukkig kunnen maken.
Van 10 tot 16 november heb ik aan dit projectje meegedaan.
Hoe heb ik het ervaren?
Sta elke dag op met een positieve gedachte en ga met een positieve gedachte naar bed
Ik stond elke dag met een positieve gedachte op, we gaan er weer een mooie dag van maken. Elke avond bedacht ik mij weer even waar ik dankbaar voor ben.
Geef een vriendin/partner/familielid/collega/of wie dan ook een compliment
Vrijdag hebben mijn collega en ik het echt ontzettend druk gehad. Wij zouden laat klaar zijn, maar samen hadden wij het toch voor elkaar gebokst en waren wij eerder klaar, dat was voor ons beiden wel een complimentje waard.
Verricht een goede daad. Wijs iemand de weg, help met boodschappen, vraag of je iemand ergens mee kan helpen.
Ik was bij de supermarkt. Een man in een rolstoel stond achter mij en ik merkte op dat hij iets nodig had. Op het moment dat ik wilde vragen of ik kon helpen vroeg hij mij al of ik de roerbakmix voor hem wilde pakken. Maar natuurlijk!
Let een hele dag niet op de tijd. Geniet, ervaar en probeer bewust te zijn van het hier & nu.
Dat is wel erg moeilijk hoor, vooral als je je kinderen van school moet halen... dan let je toch steeds op de tijd.
Glimlach en zeg gedag teven een onbekende.
Dit doe ik eigenlijk regelmatig en vooral nu ik een hond heb kom je regelmatig iemand tegen en glimlach je en zeg je gedag en je maakt een praatje.
Stuur de belangrijkste mensen in je leven een kaartje. Gewoon om te vertellen dat je blij met ze bent.
Dit heb ik nog niet gedaan... Elke keer als ik van de supermarkt kwam kwam ik er weer achter dat ik nou juist dat was vergeten te kopen pffff.
Doe iets wat je altijd al had willen doen maar nooit de tijd voor nam.
Toevallig had ik dat al na onze zomervakantie gedaan. Ik had mij aangemeld voor een cursus kinderfotografie, omdat ik daar graag in verder wil en mijn beroep van wil maken. Hoe mooi is het als je van je hobby je werk kan maken!
Woensdag was het zover en heb ik de cursus gedaan, ik heb veel bijgeleerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle