Winactie! Win LEGO Friends Emma's Paardentrailer (Gesloten)


Al een hele tijd zat ik ermee in mijn hoofd... De feestdagen komen eraan en er zijn zoveel gezinnen die het zwaar en moeilijk hebben.
Er zijn gezinnen die misschien helemaal niets voor hun kinderen kunnen kopen voor Sinterklaas of Kerst, en dat zet mij aan het denken!
Ik wil deze  mensen zo graag een hart onder de riem steken, dus ik ben webshops gaan mailen voor hulp.
En FonQ.nl mailde mij direct met heel veel enthousiasme terug!
DIT kun je bij mij namens FonQ.nl winnen:
LEGO Friends Emma's Paardentrailer ter waarde van € 24,95:
Emma heeft een grote show met haar paard Robin. Ze bereidt zich hier dan ook goed op voor. Emma heeft veel getraind en ze wil dan ook graag de show winnen.
Help jij haar daar een handje bij?
Wat zit er in de doos:
• Inhoud: 218 stukjes
• Inclusief mini-poppetje Emma
• Set: Truck met paardentrailer, verzorgingsplek en oefenhindernis
• Vele accessoires zoals: een zadel, leidsels, een appel en wortelen
• Een verzorgingsset met borstels, een kam, strikken, haarlak, zeep en rozetten
WAT moet je ervoor doen om dit te winnen?
1. Laat in de comments weten dat je meedoet (en mij volgt via Bloglovin) en vertel waarom nou juist JIJ dit verdient om te winnen.
2. Laat je geldige email-adres achter in het daarvoor bestemde vakje.
3. Volg Mirstylez via facebook
4. Volg Mirstylez via twitter
5. Volg Mirstylez op Youtube
en 6. Volg Fonq via facebook
Ja, je ziet het, je moet er wel iets voor doen :-D
Deze actie loopt van 11 november tot 11 december
REMINDER: deze actie is alleen voor gezinnen die in een moeilijke pakket zitten. Dus wees a.u.b. eerlijk en gun het deze ook...
Vind jij dit ook een leuke cadeau? ga dan naar FonQ.nl
Follow me on
Facebook / Bloglovin / Twitter / Instagram / Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle