Surprise voor Sinterklaas

Hij komt, hij komt... Ja, zaterdag komt de goedheiligman weer aan!
En Jim zijn surprise is al klaar, je kan niet snel genoeg zijn :-D
Vandaag moesten de ouders de surprise maken voor hun kindje. Het liefst ging ik natuurlijk zelf. Ik had mij dan ook opgegeven voor 11 november, dan zou het 's-middags surprise knutselen worden, maar helaas konden de meeste ouders niet, dus hadden de leidsters gekozen voor 10 november 's-avonds. Gelukkig wilde mijn moeder wel even komen oppassen. Ik moest werken en Jeroen ging dus naar school om met zijn 2 linker handen te gaan knutselen, hihi :-))
Hij vroeg al aan mij wat-ie maken moest? Uhmmm... Pip? De auto van Pieter Post? Een trein???
Nou... Het is een auto geworden, en zelfs Max is erbij en het resultaat mag er zijn (en ja, jullie zien het goed, de auto heeft zelfs een antenne (!) en dat zou nou net dat ene zijn dat de kinderen zelf er niet op zouden plakken...)!!:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle