Recensie: De IJsregen van Giles Blunt


Er is een nieuwe artikel geboren, en we noemen het maar gewoon lekker makkelijk: "Mirella Leest".
Ik hou van lezen. Ik hou enorm van goede thrillers, maar ik neem er niet echt de tijd voor (wat ik wel meer moet gaan doen...). Het is voor mij een heerlijke ontspanning, echt even die ME-time die ik mijzelf ietwat te weinig gun.
Wil je weten welke boeken ik lees, heb gelezen en nog wil lezen? ik heb een   Hebban account!
Waar gaat het over?
Een door beren aangevreten lijk van een Amerikaanse toerist wordt ontdekt in de buurt van Algonquin Bay en detective John Cardinal wordt op de zaak gezet. In eerste instantie lijkt het een eenvoudige moord. Maar als kort daarna een bewoner van het stadje in hetzelfde bos dood wordt aangetroffen, beseft Cardinal dat deze zaak een stuk minder rechttoe rechtaan is dan hij in eerste instantie dacht.
Dan slaat het weer om, een aanhoudende ijsregen daalt neer op Algonquin Bay. Het leven wordt lamgelegd en het onderzoek wordt ernstig vertraagd...
Wat ik ervan vond:
Nadat ik op vakantie was geweest begon ik een nieuw boek te lezen en ik heb dit boek nu pas uit! Het boek was een beetje teleurstellend, want ik dacht dat het een goed boek was was, maar pfff... Ik kon er echt niet doorheen komen, alleen al omdat het boek me vanaf begin af aan al niet kon boeien.
Het boek heet dus "IJsregen", geschreven door Giles Blunt.
Als je leest waar het over gaat denk je "wow, die lijkt mij goed!" Maar ik vond hem dus echt tegenvallen. Een ander vindt het misschien een heel goed boek (zoals mijn moeder), gelukkig maar dat smaken verschillen ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle