Ben jij weleens thuis?


Dat is een vraag die ik van veel cliënten krijg als ik WEER voor die deur sta.
Dan zeg ik "Nee, maar dan kunnen mijn man en ik ook geen ruzie maken, dat scheelt".
Afgelopen zaterdag vroeg één van de roostermaaksters of ik komende zaterdag wil werken. "Uhmmm ja, is wel goed", want ja, ik kan natuurlijk geen Nee zeggen!
Later zat ik te tellen... Sodeju, dit was al mijn 3e weekend en ik zou dan in totaal 7 weekenden achter elkaar werken. Nou ja, niks aan te doen.
De volgende dag had ik het er met een andere collega over die nooit op zaterdag kan werken en nu kon ze toevallig wel. "Joh, ik draai hem wel voor je". Pfieuw, toch stiekem een opluchting, want ik ben dan lekker 3 dagen achter elkaar vrij.
Ook vandaag was het een enorme lange dag voor mij: vanmorgen gewerkt, erachteraan een vergadering waar ik nu aan mijn collega's kon vertellen dat ik een vast contract heb gekregen en in september weer naar school ga.
Na de paasdagen zullen mijn uren worden verhoogd naar 24 uur per week, namelijk 20 uur werken en 4 uur school. Ik ga 8 uur naar school, maar krijg daar 4 uur van terug.
Toen gauw Jim van school halen, naar huis brengen en samen met de husband weer naar Jim zijn school vanwege een gesprek (komt morgen online).
Dat gesprek duurde best lang.
Daarna zijn wij naar de visboer gegaan, ik zei "ik haal wel een lekker visje voor mijzelf".
Gelukkig had ik de dag ervoor al een grote pan macaroni gemaakt.
Thuis heb ik de vis opgegeten, en hop, gelijk weer naar mijn werk om een avondje te draaien.
Ik ben 20 minuutjes thuis geweest vandaag...
Dus ja, ik ben best gebroken, en toch klaar wakker, echt raar.
The husband and me gaan nu nog even lekker onze favoriete serie Bones terugkijken en dan toch echt ons mandje opzoeken.
Follow me on
Facebook / Bloglovin / Twitter / Instagram / Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle