Plog woensdag 18-03-2015

Gisterenmiddag had Tristan schoolvoetbal.
Tegen Jeroen zei ik nog, joh we zetten Tristan af, kijken even naar de eerste wedstrijd en gaan weer.
Tsja...Daar sta je dan als trotse ouders, ik met mijn camera en Jeroen fanatiek (niet asociaal) aanmoedigend.
Met natuurlijk nog veel meer trotse ouders erbij.
Oké wij bleven hangen.
Met ijskoude voeten (het zou toch 16 graden worden)? viel het best tegen vandaag.
SONY DSC
Ik begon de dag met een lekker ontbijtje, Griekse yoghurt met twee theelepels hennepzaad.
Oh, en niet te vergeten, mijn glas lauw water met sap van een halve citroen.
SONY DSC
De kids zijn naar school (behalve Jim). Lekker rustig, tijd voor een kop koffie.
SONY DSC
Lunchtime, twee boterhammen met kaas.
Ik eet eigenlijk nooit brood, maar ik was de sla vergeten.
Daarna moest ik even naar mijn werk, want ik had een gesprek met onze teamcoach. Mijn contract loopt af in juni en vandaag heb ik dan eindelijk te horen gekregen dat mijn contract is omgezet naar vast! Wat een opluchting.
SONY DSC
's-Middags was het schoolvoetbal, wat kan je toch trots zijn op je kind.
SONY DSC
Mag ik jullie voorstellen: Aanstormend talent van oranje...
SONY DSC
Wachten duurt lang, en wat doe je dan als mama die altijd met haar camera loopt? Juist! foto's maken.
SONY DSC
Het team waar Tristan in zat heeft gewonnen! Niet zo gek met onze zoon als keeper!
IMG_1183
Nog even stoeien met Max.
Voor meer foto's, ga dan naar mijn instagram

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle