Schat, ik heb dagcrème nodig...


"Schat, ik heb dagcrème nodig, het is op nu". "Ok, dan ga je toch kopen? Jij weet wat je nodig hebt...".  Dus ik ging op internet op zoek naar een crèmepje. En ik zag de ene na de andere crème te koop aangeboden met 10%, 15% tot wel 35% korting! "Katsjing! Dat wordt besparen!" dacht ik. Dus ik kijk verder: "Tijdelijke aanbieding, NU 10% korting, normaal € 345,56, nu 50ml voor MAAR € 311,00!!". WTF!!!! Een paar honderd euro voor een potje crème dat je in je gezicht smeert???
Is die crème van goud ofzo? Diamantjes aan het potje? Potje van echt kristal? Goud in het dekseltje? Ik begrijp niet waarom een crème zoveel geld moet kosten...
Voor zo'n potje moet ik een paar dagen hard werken, het is gewoon zonde om dat op je gezicht te smeren!
Ik ga voor dat geld liever lekker een weekendje weg met mijn gezin, en dan hou ik misschien nog geld over!
Of ik koop voor dat geld voor mijn kinderen ieders een setje kleren, hebben wij veel meer aan, en je kan er waarschijnlijk nog langer van genieten.
Anyway, ik koop wel een potje van Nivea of Oil Of Olaz. Dat is stukken goedkoper en hiervan vind ik het niet zonde om op mijn gezicht te smeren. En het is ook goed en lekker spul, of ben ik niet beter gewend? Misschien is er iemand die mij de verschillen in de crèmes en prijzen kan uitleggen? Of iemand die mij kan helpen aan testpotjes zodat ik er zelf achter kan komen?
Wat is jullie minimum bedrag voor een potje dagcrème?
Follow me on
Facebook / Bloglovin / Twitter / Instagram / Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle