Review: Voorpremière Cinderella


Wauw!! Wij waren één van de gelukkigen die via Blog Society naar de  voorpremière van Cinderella mochten.
Dit was echt helemaal geweldig!! Inge wilde deze film zo graag zien en toen ze het geweldige nieuws van mij hoorde sprong ze een gat in de lucht en kwam ze mij een dikke knuffel geven, waarop ik in haar oor fluisterde "eindelijk een moeder/dochter-dagje".
Heerlijk naar een film die nog NIEMAND heeft gezien, en zonder die "vervelende" broers ;-)
Om 10.00 uur precies waren wij bij Pathé in Haarlem. Richting zaal 2 met een lekkere bak popcorn erbij.
De film begon precies om 10.30 uur met, jawel, eerst een exclusieve Frozen Fever filmpje! Inge weer helemaal uit haar dak, want wat leuk, Frozen!
En eerlijk gezegd, ik lachte harder dan Inge, haha.

Elsa, Kristof en Olaf zijn bezig met het organiseren van een perfecte verjaardag voor Anna.
Elsa blijkt verkouden te zijn, maar wat er daardoor gebeurt ga ik jullie niet verklappen.
Maar één ding zal ik jullie wel verklappen: het wordt weer een veelbelovende film van Walt Disney! Wij kijken zeker uit naar Frozen 2.
En daarna was het zover, Cinderella begon...Met in de hoofdrollen Cate Blanchett. Lily James en Richard Madden.
Zelf dacht ik echt dat het precies zo zou zijn als de tekenfilm en de boeken.
Maar dit was dus helemaal niet zo. Ze hebben echt een moderne twist aan de film gegeven.
In de tekenfilm is de moeder van Cinderella al overleden en wat zo mooi is aan deze film, is dat je ook ziet hoe het was voordat de moeder van Ella overlijdt, en je ziet haar opgroeien tot een mooie jonge vrouw.
Het is echt een film die je kijkt met een lach en een traan.

Deze film werd gedraaid zonder pauze. Het was een lange zit. Voor mij niet erg, maar voor Inge was het zo nu en dan net iets te lang.
Zelf had ik een wat feestelijkere dag verwacht, maar helaas was het gewoon een ochtendje film. MAAR... desondanks was het voor mijn eigen prinsesje toch een feestje waarvan ze enorm heeft genoten!
Inge vertelde mij na de film "Ik wou dat ik Assepoester was, met net zo'n mooie jurk en schoenen".
Dit bracht mij gelijk terug naar toen ik haar leeftijd had.
Ik denk dat elke moeder vroeger dacht na het zien van de film Assepoester "Oh, ik wou dat ik Assepoester was, dan mocht ik zo'n mooie jurk dragen, en was ik ook maar zo mooi", haha.
Elk meisje denkt dus uiteindelijk hetzelfde: "ik wil een prinses zijn net als Assepoester met mooie jurken!"

Winactie:
Toen ik naar de mooie afbeeldingen en trailers op zoek was, kwam ik nog ergens achter. Er is een super-winactie!
Ontwerp en win je eigen Cinderella droomjurk!
Olcay Gulsen kiest de winnaar, en haar eigen merk Super Trash zal jouw ontwerp omtoveren tot een echte jurk!
Klik HIER om naar de winactie te gaan.
MirStylez heeft verder niets met deze geweldige winactie te maken, wij willen je alleen op deze mooie actie attenderen.
Cinderella, vanaf 18 maart 2015 te zien in de bioscoop!
Oké, genoeg gepraat, nu de trailers van Frozen Fever en Cinderella:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle