Zo win je nooit wat...

Ja, wij winnen echt nooit iets, waar we ook aan meedoen... Ja, een keer met een loterij meegedaan en de kosten van dat lot terugwinnen om daarna nog een keertje mee te doen en vervolgens niets meer te winnen, hahaha.
Bij de Scandinavische dagen kon je een weekendje Grästorp in Zweden winnen, hartstikke leuk toch? Dus ik deed mee.
Vrijdag kreeg Jeroen ineens mail: we waren één van de prijswinnaars! Gat in het dak gesprongen natuurlijk, want we hadden een weekend Zweden gewonnen! Woehoe!!!!
Maar... wat was nu de prijs: één - ja, één! - overnachting in een bed & breakfast in eerdergenoemd dorp in Zweden. Oké, we hebben gewonnen, maar om deze prijs te innen moeten we er wel eerst naartoe. Met de auto kost ons dat een dag verlof opnemen i.v.m. een autorit van ruim 10 uur. Want om op een zaterdagochtend erg vroeg te gaan rijden om vervolgens moe van de rit aan te komen en nog iets te willen zien, hierna een nachtje gratis slapen na eerst te moeten betalen voor iets te eten en te drinken om daarna zondagochtend weer terug te rijden naar Nederland, want anders zijn we niet op tijd terug voor werk en schoolgaande kinderen. Ja, zo zien we echt iets van de omgeving... Of de kosten van een duur retourtje vliegen, want om binnen 3 dagen weer terug te vliegen is, hoe gek ook want ik snap dit niet, duurder als terugvliegen na 5 dagen. Vliegticket per persoon ruim 300 eurie. Bijkomende factor was dat de prijs geldt voor 2 personen, dus voor de resterende 3 personen van ons gezinnetje moeten we zelf betalen... En dat gaan we dus ff niet doen. MAAR, we hebben wel een prijs gewonnen!!! :-))
En dan...Na de boodschappen vrijdag kwamen wij thuis en had ik mail: ik mag met m'n prinsesje naar de voorvertoning van de bioscoopfilm Cinderella. WHAAAA, geweldig!
Ik had dit gewonnen door mee te doen met een winactie van blog society waar ik bij aangemeld ben :-D
Maar ja, natuurlijk moet ik juist dàt weekend werken en heb ik vroege dienst, dus dahaag prijs, grrrr! Gelukkig heb ik collega's waarmee ik een deal heb kunnen sluiten :-)) Jawel, van deze prijs gaat worden genoten!
Inge en ik gaan lekker een moeder/dochter-dagje tegemoet! Echt heerlijk, want Inge kan wel even wat quality-time gebruiken... Ze is de middelste en ze moet echt flink opboksen tegen haar 2 broers. Kortom: gat in het dak gesprongen, want we hebben nu dan echt iets gewonnen en we hebben er ook nog eens iets aan! WOEHOE!!!!
Follow me on
Facebook / Bloglovin / Twitter / Instagram / Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle