Hé! Stonden jullie niet in...


Ja, daar stonden wij inderdaad in :-D
Van de week liepen wij met het hele gezin even naar het winkelcentrum.
Ineens horen wij achter ons "HÉ! Stonden jullie een tijdje terug niet in de vriendin?"
"Uhhhh... ja, dat klopt inderdaad". Jeetje, wij waren helemaal verbaasd, natuurlijk ook verder helemaal niet meer aan gedacht.


Net zoals het vloggen, ook daar herkennen steeds meer mensen ons in. Vaak hoor je "Goh, wat leuk die vlogs! Ik moet er altijd zo om lachen" en "leuke mensen zijn jullie".
Ook al vloggen wij al even niet meer (dit is sinds het overlijden van Jeroen zijn moeder), we hebben even een break genomen. En eerlijk is eerlijk, het is wel lekker, want het is toch wel een verplichting.
Wij zijn nu ook met elkaar aan het praten over wat we moeten gfan doen.
Als mijn contract verlengd wordt zal ik nog meer moeten gaan werken en dan ben ik 2 jaar bezig met school en daarna nog 1 jaar om GVP (dementiezorg) te doen.
Bovendien, steeds meer mensen zien mijn vlogs en ik ben bang voor mijn werk en m'n collega's die de vlogs wellicht zullen zien. Mijn blogs vind ik niet erg, maar die vlogs, dat zou ik wel raar vinden en dat is ook nog eens veel meer privé dan mijn blogs.
In mijn blogs staan ook wel veel privé dingen, maar voor mijn gevoel zijn deze veel meer algemeen dan mijn vlogs.
In ieder geval: wij denken nog ff na :-D
Follow me on
Facebook / Bloglovin / Twitter / Instagram / Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle