Mijn hobby vol onzekerheden

Mensen die mij hier al een langere tijd volgen, weten dat mijn grote hobby fotografie is. Hier heb ik ook al wat cursussen voor gedaan en ik oefen veel op mijn kinderen, soms tot vervelends aan toe.
Inge was voorheen echt mijn modelletje. Dat was in de tijd dat ik echt alleen fotografeerde voor mijzelf, lekker voor mijn gezinnetje.
Dit is in een hele snelle tijd uitgebreid naar zo'n belachelijke hobby, waar ik heel soms ook wel iets mee verdien.
Het had zo ongeveer nu al wel een part-time baantje kunnen zijn als ik niet zo achterlijk onzeker was, dit is echt verschrikkelijk!
In de cursus heb ik zeker wel geleerd om niet naar anderen te kijken. Fotografie is jouw eigen stijl, hier hou jij van, en er zullen altijd mensen zijn die het prachtig vinden, maar er zullen ook altijd mensen zijn die het verschrikkelijk vinden.
Tsja, dat is toch met alles?
Maar nee. Ik blijf negatief, mijn werk is niks, anderen maken zoveel mooiere foto's! Waarom kan ik dat niet?
Er zijn zoveel mensen die zeggen "hou daarmee op Mirella, je maakt hele mooie foto's, wees gelukkig met wat je doet!"
Ik vind fotografie zo leuk! Met name het bewerken van de foto's, en ja - inderdaad - de één zegt "WAUW!" en een ander zegt "NAH!" En ja, daar moet ik lak aan hebben. Dat is nu eenmaal mijn stijl!
Vandaag dacht ik "oh, ik ga er een actie uitgooien op mijn facebook pagina, zo kan ik oefenen en mijn portfolio uitbreiden", maar dan denk ik weer "nee, laat ik dat maar niet doen, want wat als het mislukt?"
Maar goed, toch maar wat foto's die ik de afgelopen dagen heb gemaakt hieronder. Ik wacht de reacties af...






Lijkt jou een fotoshoot met/van mij leuk? Mail dan vrijblijvend naar info@mirstylez.nl voor meer informatie. Meer foto's zien? Ga dan naar mijn instagram of neem een kijkje op mijn facebook pagina. Ennuh... ik sta open voor meningen, suggesties enzo, dus jouw reactie op deze blog is welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle