Plog donderdag 12 maart 2015

Ik dacht, ik ga vandaag eens een plog maken aangezien ik toch erg hou van foto's maken... Het is natuurlijk echt iets voor mij om dit erin te gooien.
SONY DSC
Vanmorgen zijn wij vroeg opgestaan. Kinderen klaar gemaakt voor school, behalve Jim, want hij moest vandaag naar het oogziekenhuis omdat er een afwijking was geconstateerd bij de arts van het consultatiebureau.
IMG_1146
We moesten nog even wachten voor wij aan de beurt waren, Jim kon even lekker spelen.
IMG_1151
Wachten is fijn, pfff... Gelukkig hadden wij een lekker bakkie koffie (Ha! Ik sta niet zo vaak zelf op de foto....)
SONY DSC
Na de onderzoeken en druppels in zijn oogjes, die prikten, konden wij weer weg. Jim met de zonnebril op van papa vanwege het felle licht.
Jim heeft een afwijking in zijn linker oog, dit is -2.5.
Jim zijn cilinder is niet rond maar eivormig. Dit komt niet meer goed, maar kan wel wat verbeteren. Hij moet dus de rest van zijn leven een brilletje dragen.
SONY DSC
Na het oogziekenhuis zijn wij naar de supermarkt gegaan om boodschapjes te halen.
Daarna gauw naar huis, want Jim had echt last van het licht.
Thuis ben ik gaan zoeken naar goede opticiens voor kinderen, één waar we ook meerdere keuzes uit monturen zouden hebben.
Toevallig hier in ons winkelcentrum zat er één, en zo raar, die hebben wij gewoon nooit opgemerkt.
We hebben even met zijn vijfjes geluncht en daarna konden Tristan en Inge weer lekker naar school.
IMG_1149
Nadat de kinderen naar school waren heeft mijn allerliefste hubbie mijn moeder naar de kapper gebracht.
Toen mijn moeder klaar was, gingen we naar de opticien voor een montuur.
IMG_1150
En dan is dit het montuurtje wat wij hebben uitgekozen. Stoer, zijn ogen zijn nog lekker opvallend en hij is modern.
Ook kregen wij bij deze bril een stoeibril, voor als hij gaat sporten o.i.d., dan kan hij zijn andere brilletje op.
IMG_1143
En dan is het alweer etenstijd, de dag is echt voorbij gevlogen.
Wij aten speltpasta met courgette, tomaat en zalm.
SONY DSC
En dan, tot slot, heb ik vanavond ook nog een wasje gedraaid.
De was blijft ook maar doorgaan. Voordat de was klaar is zit de mand alweer vol ook.
Maar ach, als ik zie wat ik heb, doe ik net graag!
Foto's zijn gemaakt met mijn Sony Alfa A33 en mijn Iphone 4s
Follow me on
Facebook / Bloglovin / Twitter / Instagram / Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle