2 tv-series waar ik geen genoeg van krijg

SONY DSC
Tegenwoordig zijn er bijna geen goede tv-series meer (vind ik).
Maar toch zijn er 2 (2 maar?), ja, maar 2 series waar ik echt voor ga zitten, en waarbij je mij ook niet moet lastig moet gaan vallen.
Bones
Dit is een serie die ik al vanaf dag 1 kijk. Het leek mij niets, maar er was niets anders op de televisie dus ik dacht, ach dan kijken wij dat maar, en sindsdien... heb ik geen aflevering gemist.
Brennan en Booth, deze 2 personen werken samen om moorden op te lossen. De lichamen zijn eigenlijk altijd in verre staat van ontbinding, of ze vinden alleen maar botresten van de slachtoffers.
Het is echt een ontzettend goede serie, waar ook nog aardig wat humor in zit.
Criminal Minds  
Ik dacht dat ik alle afleveringen al had gezien, maar toch kwam ik er pas nog achter dat dit helemaal niet zo is... Gelukkig komen er op woensdag altijd 3 of 4 afleveringen achter elkaar, hierdoor zit er soms een aflevering tussen die ik gemist heb.
Woensdag is dus echt mijn avondje, de hele avond Criminal Minds-avond.
Aaron Hotchner en zijn team lossen moorden op, ze zijn profilers voor de FBI en het team is een special BUA (behavioral analysis unit).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle