De mannen mogen weer!


Jaja, aanstaande zondag is het dan zover, eindelijk weer eens een middagje zonder mannen!!
Dit jaar is weer een AutoRAI georganiseerd en mijn man gaat hier naartoe met onze zoons en (schoon)vader.
In 2011 is hij voor het laatst geweest, dus hij kan niet wachten.
Samen met onze zoons staat-ie al te trappelen van ongeduld om naar auto’s te gaan kijken.
Ja, je leest het goed: kijken! Wat vinden ze nou leuk aan naar auto’s kijken? Je mag er niet eens in rijden.
In sommige auto’s mag je niet eens zitten en je mag ze waarschijnlijk ook niet aanraken! En ze willen er nog geld voor betalen ook, want je mag niet gratis naar binnen.
Maar goed, de “boys” vinden het leuk, dus ik laat ze maar.
Onze oudste zoon gaat natuurlijk mee.
Die is altijd al mee geweest dus dit “feestje” slaat hij niet over.
En ow jee, onze jongste... Die zal het gaan beleven! Hij is al niet uit de speelgoedautootjeshoek van de supermarkt te slaan en sinds dat-ie geboren is speelt-ie het liefst met… autootjes.
Het woord “auto” was zelfs zijn eerste woordje! En nu? Nu mag hij met z’n vader mee kijken naar weet-ik-veel hoeveel echte auto’s.
Ik denk dat hij erg moe terugkomt van alle indrukken die hij zal krijgen (net als z’n vader, hahaha)… We zullen het zien.
Ik heb in ieder geval effe geen last van ze ;-)
Wat vinden jullie van auto's kijken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle