Lente Tag!


De lente is alweer even in ons land. We hebben ook een paar mooie dagen gehad en daar word je vrolijk van. Je merkt aan iedereen dat ze vrolijker zijn, er lopen veel mensen op straat, we genieten er allemaal van.
Op de site van     Tatiana   kwam ik de lente tag tegen en ik dacht "JA! Dat is leuk, die ga ik ook maken".
Wat is de eerste gedachte die in je opkomt bij het woord lente?
Zon, bloemen, vrolijk en jonge dieren. Dit zijn echt de dingen die gelijk in mij opkomen, heerlijk!
Als de lente een geur zou hebben, hoe zou die dan ruiken?
Lekker fris, als een lekkere parfum of als net-gewassen was. En wat denk je van die frisse bloemengeur als je langs de tuintjes loopt?
Wat is je favoriete lente-nagellak-kleur?
Ik draag bijna nooit nagellak vanwege mijn werk, maar als ik moet kiezen is het een vrolijke kleur of een hele zachte kleur, zoals pasteltinten.
Welke lentetrend (make-up, fasion of beiden) spreekt jou dit jaar het meest aan?
Een leuke frisse tuniek met een dikkere panty, daar hou ik echt van.
Maar ik hou ook erg van een mooie jurk of rok.
Wat is je favoriete lenteparfum (geurkaars of beide)?
Parfum, La Vie Est Belle van Lancome.

Houd jij van de lenteschoonmaak?
Ja, maar in het begin zie ik er enorm tegenop. Maar als ik eenmaal bezig ben en die tuindeur staat lekker open, ga ik door en kan ik niet stoppen.
En als het dan klaar is, oohhhh... alles heerlijk fris en opgeruimd.
Wat is je favoriete lente-accessoire?
Oh... tsja, dat heb ik eigenlijk helemaal niet haha :-)
Heb jij nog leuke plannen tijdens de Tulpvakantie of vrije dagen (Pinksteren, Pasen, Hemelvaart)?
Ja, in mei ben ik met de vakantie lekker een weekje vrij. Ik had mijn jongste zoon beloofd om weer naar het Amsterdamse bos te gaan, daar is de Ridammerhoeve, een geitenboerderij.
Maar daar heb je ook nog een bloesembos en ja, daar wil ik ook echt even heen.
Verder gaan we misschien nog even naar de bloemenvelden, dat hebben wij vorig jaar ook gedaan.
En verder weet ik nog niet.

Omschrijf je favoriete lente-outfit?
Dat is een broekpak. Niet van denim, maar van een zachte stof. Beige, oranje en zwart van kleur, daarover heb ik een kort vestje in de kleur beige.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle