De Koningsdag Tag


Vandaag is het Koningsdag, en daarom heb ik vandaag speciaal een Koningsdag Tag
1. Koningsdag of Koningsnacht?Ha! Vroeger zou ik hebben gezegd Koningsnacht, maar ja je wordt een jaartje ouder, krijgt kinderen, dus die nachten zijn voorbij.
Dus voor mij tegenwoordig Koningsdag.
2. Koning Willem-Alexander of Koningin Beatrix?
Oh, die vind ik best wel moeilijk! Beatrix was een goede koningin en ik gun haar haar pensioen, zodat ze nu lekker kan genieten van haar vrije tijd en haar (klein)kinderen.
Willem-Alexander is denk ik toch echt van nu, ook bezig met het moderne zoals Twitter e.d.
Eigenlijk vind ik ze beiden super, ik heb geen klagen.
3. Waar ben jij te vinden deze komende Koningsdag?
Ze zeggen dat het slecht weer gaat worden dan kijk ik alleen op de buis naar Koningsdag.
Anders ga ik hier even de markt over met de kinderen. Helaas is er hier in het centrum niet veel te doen, en om echt naar de binnenstad te gaan heb ik niet zoveel zin met die drukte.
4. Je origineelste oranje accessoire?
Ja, voor die ene keer per jaar heb ik dat niet. De kinderen hebben trouwens wel oranje shirts hoor, maar ikzelf niet.
Oh ja, Jeroen heeft ook iets van oranje, een onderbroek die ik ooit heb gekocht whaha.
5. Je gaafste herinnering aan Konings/Koninginnedag?
Oh, die is nog van mijn kindertijd. Wij woonden in een buurt dat elk jaar weer werd versierd. Op het veld waren er allemaal spelletjes te doen die buurtbewoners organiseerden. Mijn vader deed ook een keer mee, die stond bij het blik gooien.
Dat waren echt de mooiste tijden, en dan mis ik het dat het hier niet gedaan wordt. Is toch super voor die kinderen?
6. Wat zou jij meteen verkopen op de vrijmarkt?
Kleding die de kinderen niet meer aan kunnen, en het speelgoed waar ze niet meer mee spelen, en ook mijn thriller boeken.
Deze staat nu trouwens te koop op Marktplaats **Hint**
7. Noem de namen van de 3 prinsesjes
Prinses Amalia, Prinses Alexia en Prinses Ariane
8. Als jij een Koningsdagfeest organiseerde, waar en met welke artiest?
Bij ons achter, waar een groot evenementenveld ligt (kan ik kruipend naar huis) en ik zou Armin van Buuren uitnodigen YEAH!
9. Heb je de koning(in) ooit in het echt gezien?
Nee helaas niet, maar ik zou het best leuk vinden, ze lijken mij best relaxed.
10. Waar kijk je het minst naar uit op Koningsdag?
Die drukte op de vrijmarkt! Het is altijd idioot druk, mensen lopen tegen je enkels aan, grrr, zo vervelend.
11. Waar kijk je het meest naar uit op Koningsdag?
De gezelligheid. Als je naar de televisie kijkt gaat alles zo gemoedelijk en dan denk ik "ging het maar elke dag zo mooi en liefdevol tussen elkaar".
12. Moest je huilen toen Koningin Beatrix aftrad?
Nee. Ze heeft het lang volgehouden en nu is het voor haar tijd om aan haarzelf te denken, vooral nu ze Friso verloren heeft. Er is voor een moeder niets erger dan je eigen kind te overleven.
13. Wat zou je doen als je één dag Koning(in) was?
Hahahaha! Al die mooie jurken en sieraden dragen, en de wereld overvliegen :-))
14. In welk koninklijk paleis zou jij willen wonen?
Ik ken ze niet allemaal, mag ik dan in De Eikenhorst wonen? Een villa is voor mij ook goed haha.
15. Wat wil je echt nog een keer met Koningsdag doen?
Ik denk een festival bezoeken, weer eens lekker net als vroegâh.
Wat hebben jullie vandaag gedaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle