Het is rokjesdag


Het is vandaag 10 april 2015 en oh, oh, vandaag was het eindelijk LENTE!
Ik heb echt zo genoten van het weer vandaag! Heerlijk in mijn zomerse kleren, lekker een rokje aan, en dat op rokjesdag 2015!
Ja ja, het is vandaag rokjesdag. Natuurlijk een hele leuke dag voor de heren, want oelala, vandaag trokken heel veel vrouwen hun rokje aan dankzij deze heerlijke lentedag.
Vanmorgen stond ik voor mijn kledingkast op zoek naar een leuk rokje, niet gelijk TE zomers dacht ik.
Het rokje hierboven op de afbeelding draag ik altijd in de winter met een dikke panty, maar ik durf deze niet gewoon aan te trekken, hij is daarvoor te kort (vind ik).
Ik ben nogal onzeker. Eigenlijk weet ik dat ik dat niet hoef te zijn, want na 3 kinderen heb ik toch best een goed figuur. Ik ben maar 1,57 lang (uhm... ik zal maar zeggen kort) en ik ben niet te dik, niet te dun, gewoon een normaal maatje 38, dus ja, ik moet eigenlijk niet zeiken.
Maar ja, toch durf ik een kort rokje niet aan, want dan denk ik dat ik hiervoor te dikke benen heb.
UGH, zeikerd!
Oké, dan maar verder kijken. Normaal hebben vrouwen best wel wat kleding in hun kast liggen, maar ik niet. Mijn man roept ook altijd "koop nou wat voor jezelf!". En dan ga ik voor mijzelf op pad, kom ik toch weer thuis met kleding voor, jawel, de kinderen.
Zelf hou ik erg van jurken en rokjes. Ik ben echt een meisje-meisje en toch kon ik vandaag maar moeilijk wat vinden om aan te trekken. Omdat ik best weinig kleding heb. En als ik dan iets heb voor dit zonnige weer, vind ik het toch te zomers, ook al was het vandaag toch redelijk weer.
Dit is wat ik vandaag aan had:

Tsja, het is geen rok, maar het lijkt er wel op omdat het bovenstukje over de rok valt. Dat mag wel op rokjesdag, toch?
De mouwen zijn driekwart. Het is ook een redelijk kort rokje, maar weet je, je moet leren schijt te hebben aan wat anderen zeggen. Jeetje, moet je mij horen!
Morgen verruil ik mijn jurkje voor mijn werkjasje (yup, ik werk dit weekend), maar ach, morgen word het (helaas) weer frisser en regenachtig.
Maar deze mooie rokjesdag nemen ze ons niet meer af, want het was echt een mooie dag voor een lekker rokje!
Ben jij iemand die graag rokjes draagt, of trek je liever een broek aan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle