Dagje Ridammerhoeve


Vandaag, 2e Paasdag, startten wij natuurlijk met een heerlijk paasontbijtje.
Vandaag zou het mooier weer zijn dan gisteren, dus hadden wij met elkaar besloten dat wij er vandaag lekker op uit zouden gaan.
Helaas viel het vanmorgen vies tegen, want het regende behoorlijk.
Gelukkig trok het weer bij, dus hop, de auto in naar Kamerik. Wij zouden naar boerderij Boerinn gaan, want daar was voor de laatste dag Lammetjesdag (had ik ook al aangegeven bij mijn   vorige artikel   voor dagjes uit met de Pasen).
Na 3 kwartier rijden komen wij daar aan, en wat krijg je te horen? Sorry, maar op last van de brandweer mogen wij niemand meer binnen laten, het is te druk! Ja hoor hebben wij weer. Ik zal nooit meer aanraders in mijn blog plaatsen ;-)
Tsja, wat zullen we gaan doen? Ik zie een vliegtuig vliegen en Jeroen stelt voor om naar Schiphol te rijden. Ahhh nee, niet weer, daar heb ik geen zin in.
Ineens dacht ik aan de   Ridammerhoeve. Daar zijn wij in 2011 geweest en het is een hele leuke geitenboerderij.
Op Tomtom even kijken hoelang het rijden is, ohhhh nog maar een half uurtje rijden, dus op weg naar het Amsterdamse bos en naar de geitenboerderij.
Daar aangekomen doken Tristan en Inge gelijk op de geitjes, die waren niet bang, maar Jim moest eerst even de kat uit de boom kijken. Toen wij er in 2011 waren was hij nog maar net 1 dus daar weet hij echt niets meer van.
Maar toen hij papa een geitje zag knuffelen zat het wel goed.

Jim was echt niet meer bij de geiten weg te slaan! Hij vond ze zo lief, dat hij eigenlijk niet eens mee wilde toen wij een ijsje gingen halen!

Nog even lekker in de speeltuin gespeeld met de kinderen, een ijsje gegeten en toen moesten ze toch echt afscheid nemen van de geiten. Jim vond dat echt niet leuk en bleef maar roepen dat-ie koetjes wilde aaien (ja, ik zeg het goed haha). Nee Jim, wij moeten echt naar huis. In mei is mama een weekje vrij en dan gaan we nog een keer, dat beloof ik je... En toen ging meneertje wel mee.
Ga voor meer foto's naar mijn   instagram account
Wat hebben jullie deze Paasdagen gedaan? En laat het niet de Lammetjesdag bij boerderij Boerinn in Kamerik zijn ;-))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle