Heerlijk, het zonnetje schijnt weer (even)!


Vanmorgen stond ik op met een grote lach op mijn gezicht, want heerlijk, het zonnetje schijnt weer, en ja ik ben nog vrij ook!
Na het ontbijt heb ik mijn sportkleding aangetrokken en ben even lekker een stukje gaan hardlopen.
Daarna nog even de buikspieren wat getraind, en na het douchen de tuin in gedoken.
Ik ben super wit, word nooit bruin, en dus ja, ik was na een uurtje alweer wat verbrand ook.
Maar goed, ik heb lekker genoten van mijn vrije dag. Morgen? Daar denken wij maar even niet aan, dan heb ik een ochtend- èn avonddienst!
Ohhh, en dan zal het nog iets warmer zijn.
Het is zo jammer dat het prachtige weer weer voorbij is na morgen.
Onze oudste zoon zit in het schoolvoetbalteam van zijn school met het schoolvoetbaltoernooi 2015. Wat de school nog nooit (ja echt, nog nooit!!) is gelukt, is doordringen naar de finalerondes en dit jaar geloven we erin! Morgen worden de finales gespeeld. Eerst de kleine finalepoules. Hierin worden drie wedstrijden gespeeld tegen drie andere scholen welke hun voorrondes zijn doorgekomen. De winnaars van deze finalepoules spelen dan weer onderling wedstrijden tegen elkaar en dan komt er een winnaar uit. En "ons" team heeft kansen, want er zit talent in dit jaar. Maar ja, ze hebben nu dan ook een aanstormend opvolger van Edwin van de Sar tussen de palen (lees: onze zoon natuurlijk)!!
Ze hebben in ieder geval mazzel met het stralende weer, en hopelijk hebben ze niet alleen mazzel met het weer dit jaar!
Ik denk, ondanks dat ik een volle dag heb morgen, dat ik toch even langs de lijn ga staan, met mijn paparazzi camera...
Hebben jullie ook genoten van het zonnetje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle